Dwa i jeszcze...



Oto dwuipółletnia Karolinka. Pięknie opowiada, wymyśla piosenki i historie, potrafi żartować, chętnie bawi się sama, ale jeszcze chętniej z innymi dziećmi. O sobie mówi obecnie:

"Nie mam białych włosów - jestem blondynka/blondyneczka"
"Jestem Calineczką" ;)
"No, ślicznie wyglądam"
"Mamusiu, mogę pomalować sobie buzię? A nie, przecież mam ładną"
"Nie jestem dziecko kochane, jestem Karolinka"

Powtarza wierszyki i śpiewa piosenki - na tapecie ostatnio był "Ogórek", ale teraz ustąpił pola piosence "Kundel bury". Z wierszyków ulubiony to "Murzynek Bambo", a z muzyki Możdżer i Rojek... Cóż poradzić, po takich rodzicach ;)


1 komentarz:

  1. Ależ Ona urosła!!!! A jakie ma cudne kręcone włoski! Śliczna jest!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny