Nasze pocieszaki

Uff. Odetchnęłam nieco po premierze książeczki, ale pracy nad akcją Zwierzaki Pocieszaki jest nadal bardzo dużo, stąd moje milczenie.



Gdy zaczynałyśmy projekt, sądziłam, że moje zadnie ograniczy się do redakcji i składu, że po wydrukowaniu książek nie będę miała obowiązków. I... na dobrą sprawę, mogłabym ich nie mieć, bo wszytko działa perfekcyjnie :), ale to pomaganie uzależnia! Prześcigamy się w pomysłach, gdzie jeszcze promować pocieszaki, jak zachęcić do wsparcia fundacji, jak nie zanudzić osób, które są z nami na facebooku...

Nie było łatwo - praca pod presją czasu (dwa tygodnie od otrzymania wierszyków do oddania książki do druku!), praca zdalna (kontakt tylko przez facebooka ;) ), to że nie wszystkie się znamy prowadziły czasami do spięć, ale zawsze okazywało się, że wspólnie możemy więcej, że mamy konkretny cel i będziemy go realizować ramię przy ramieniu z uśmiechem na twarzy :)



Kto jeszcze nie ma pocieszakowej książeczki, niech pędzi na zwierzakipocieszaki.pl, bo sprzedaż rozhulała się na dobre i przed świętami może zabraknąć egzemplarzy ;)

PS zdradzę Wam kilka tajemnic ;) Lada dzień ogłosimy pewną niespodziankę dla mam z Krakowa i okolic ;) Już teraz mamy z Poznania i okolic mogą zgłaszać się na pewne arcyciekawe spotkanie KLIK. Ostatnie, ale najważniejsze, już wiele znanych osób wspominało o naszej akcji, a to jeszcze nie koniec... ;)

5 komentarzy:

  1. A co to za akcja?? Kurcze nie mogę dostać się na stronę z linka.. Jestem Nianią ale może coś.ciekawego będzie? (Poznań) :) proszę o jakieś namiary..
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: https://www.facebook.com/kobietazzawodu/photos/a.614647191912266.1073741828.610467548996897/828687977174852/?type=1&theater

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh nie :( ja o tej porze pracuję :(( a chętnie bym przyszła chociaż sama posłuchać :) Ale nie dam rady przyjść..buuu! ale może jakaś relacja będzie na fb :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaczki dziękują ! Piękny cel , piękna książka : http://kreatywnymaks.blogspot.com/2014/12/zwierzaki-pocieszaki.html
    &
    https://www.facebook.com/kreatywnyMaks/posts/597098530419767

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny