Mama szyje #2


Nastały lepsze czasy dla mnie. Nadal mam mnóstwo pracy, ale... nauczyłam się jeszcze lepiej zarządzać czasem i ostatnio udało mi się trzy wieczory z rzędu znaleźć chwilę na szycie. Udało mi się stworzyć (nieskromnie powiem) ładny komplet dla dziewczynki. 


 Pomysł na czapkę znalazłam tutaj, a na kurteczkę tutaj. Spódniczka jest wytworem wyłącznie mojej wyobraźni. Użyłam materiałów z recyklingu, czyli znalezionych w sklepie z używaną odzieżą. Przymiarki na modelce były, ale trudno ją uchwycić ;)




PS koronka jest tylko przy spódniczce (ta widoczna przy kurteczce to bluzeczka, którą Karolinka dostała w prezencie ostatnio i która to stała się inspiracją do stworzenia kompletu).

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Talent to za duże słowo - jestem krawcową amatorką, ale na podane przeze mnie stronie jest wszystko tak klarownie opisane i pokazane, że nawet mi się udaje ;)

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszedł ten komplecik! :D Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo! I pochwalam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, sama matka szyjąca pochwala - dumnam :D

      Usuń
  4. Może i nieskromnie, ale jest tego powód. Komplet wyszedł przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny komplet :)

    www.olinkowyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wykrój na czapeczkę, uszyję taką dla córki. Zabawne, na tej stronie z wykrojem można kupić "zestaw do wykonania czapki" LOL czyli dwa kawałki materiału. Świat nie przestaje mnie zaskakiwać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! W amiszowym klimacie mi się przez czapeczkę skojarzyło. No zakochałam się!
    Jak Karola wyrośnie zamawiam, odkupuję dla domniemanej córki!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mateczko! Piękne! Idę szukać #1!

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny