Happiness is easy


Przepraszam za ten obcojęzyczny tytuł, ale po polsku nie oddałabym sensu tych słów lepiej. Tak - uważam(y), że mamy wpływa na to, czy jesteśmy szczęśliwi. Tak - staram(y) się dostrzegać i doceniać z pozoru nieważne rzeczy, sytuacje, spotkania. Tak - w każdej, nawet złej sytuacji staram(y) nie dać się zwariować i pozostać optymistami. Tak - próbujem(y) żyć właśnie w ten sposób, po prostu w pogoni za szczęściem codzienności. 


 Czy Karolina to doceni, a może za kilka lat powie, że nie stanęliśmy do walki o awanse zawodowe, że nie dorobiliśmy się jaguara i helikoptera, że jesteśmy frajerami z głowami w chmurach? Pozostaje nam wierzyć, że zasada "ile włożysz, tyle wyjmiesz" może zadziałać też nieco inaczej "dużo włożysz, wyjmiesz z nawiązką"...



Jako "obrazek" nasza Karolina - najszczęśliwsze chwile wczorajszego dnia.

8 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie cudowne. Miłość daje więcej szczęścia niż helikopter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze zdjęcie. Piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację, że Karolina może kidys wam tak powiedzieć...ale....
    moja najmłodsza ma 21 lat, nie miała luksusów, chorowała, ja po rozwodzie mieszkam daleko ...i kiedys mi powiedziała...dlaczego mamo nie poszłaś do pracy do policji, miałabus teraz dużą emeryturę [ moja koleżanka jest właśnie na takiej].....ale po chwili ...ale nie miałabys czasu dla mnie i nie dostałabym tyle miłości gdyby cie ciągle nie było w domu....
    i za to cię kocham....że byłas dla mnie....

    i to wystarczy mi za wszystko...

    serdeczności
    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Karola jest bardzo podobna do Daniela. Ślicznota!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak. zgadzam się, że helikopter też mi nie potrzebny, żeby jeszcze teściowa to zrozumiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teściowa nie musi, nie martw się ;) ważne, żeby mąż rozumiał.

      Usuń
  6. Ja kiedyś usłyszałam coś co staram się zawsze mieć przed oczami "Na cmentarzu nie znajdziesz nagrobków z napisem "zawsze miała najlepsze prezentacje", "zawsze wyrabiała budżet", "nigdy nie wyszła przed końcem zebrania". Za to jest wiele gdzie napisane jest "ukochana mama".

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny