Co robimy, gdy nas tu nie ma...


Wcale nie leniuchowałyśmy. Lubię szyć, ale zwyczajnie nie mam na to czasu. Udało mi się w ciągu paru ostatnich (jeszcze urlopowych) dni uszyć spódniczkę z koła dla Karoliny. Druga - dla kuzynki Matyldy - już skrojona czeka na szycie...

PS w osobnym poście pochwalę się Wam innymi ubrankami, które uszyłam dla małej na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy





Od czerwca - z każdym przemijającym owocem lub warzywem sezonowym - zaszywam się w kuchni, aby nieco z tego dobra zamknąć w słoikach na zimę. Ostatnie kilka dni stało pod znakiem sosów pomidorowych - włoskiego i meksykańskiego. W tym tygodniu przede mną jeszcze bazy do zupy pomidorowej i dżemy brzoskwiniowe (bez cukru!).



18 komentarzy:

  1. słodka ta kiecka :) sama bym taką chciała dla ZU !

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica pierwszorzędna! Masz jakiś wykrój? Podziel się, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za wzór koła służył mi bardzo duży talerz :) W środku wycięłam otwór, zaszyłam tunel na gumkę, wciągnęłam ją, obszyłam krawędź spódniczki i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna spódniczka. Widać że Małej wygodnie i swobodnie :)
    Podziel się proszę przepisem na dżemy brzoskwiniowe :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, a dla chłopców szyjesz?
    Napiszesz jak zrobić dżem brzoskwiniowy bez cukru?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyję, bo lubię - krawcowa ze mnie marna, wykonanie nie najlepsze, ale na domowe potrzeby starcza :) Tak - gdy zrobię dżem, podam przepis (robiłam już truskawkowy i porzeczkowy też bez cukru).

      Usuń
    2. To ja na ten przepis czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  7. Mo pięknie! Esencja lata i lekkości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gocha, kobieto stu talentów! W weekend wyciągam maszynę. Zawsze się zastanawiałam, po co sie nakłada materiał na słoiki, dla ozdoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłącznie dla ozdoby ;) PS wyciągaj maszynę, a co :)

      Usuń
  9. nie ma to jak przetwory takie swoje od a do z :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatnie zdjęcie i Karola, taka duża!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na trzecim zdjęciu jak baletnica :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie paluszki trzymające równowagę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, no nie leniuchujecie, nie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódniczka, takie robótki najbardziej cieszą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny