Na zielonej trawce


Eskapady wielkanocne możemy uznać za zakończone. Jesteśmy w domu i wreszcie jest chwila, aby nieco zdjęć wrzucić. Miniony tydzień był bardzo trudny ze względu na pracę (wszyscy wyznaczyli terminy na "przed świętami") - Karolka nieco wędrowała od babci do dziadka, od dziadka do prababci lub była ze mną, ale wiecie, jakie jest to "bycie", gdy mama musi pracować...

Na szczęście przyszedł weekend, a z nim wiosenna Wielkanoc. Spędziliśmy ją na wsi, u moich rodziców (do dziś rana) i z drugimi dziadkami już w domu (dziś). Cóż dużo mówić, zdjęcia powiedzą więcej niż słowa.


Zdjęć jest sporo (a nie umieszczam tych z całą rodziną ;), ale które tu usnąć, no które? PS jak to jest, że naszej córce zęby wychodzą tylko w podróży? Mamy kolejny ząb lewą dwójkę (jedynki dopiero będą się wykluwać).










PS 2 sweterek zrobiony przez babcię, a zdjęcia (te, na których jestem ja) - ciocia Marta (dzięki!)

14 komentarzy:

  1. ładna rodzinka, pozdrawiam:)
    http://wswiecieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek boski! Właśnie miałam się pytać, kto takie cuda dla Karlajn wyczarowuje, bo i w wcześniej kamizelki rzuciły mi się w oczy.
    Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, zdolną mam mamę :) Pomysł zazwyczaj jest mój lub bratowej, a wykonanie mamy. Zrobię niedługo post o cudach na szydełku i drutach, bo od urodzenia Karoli się tego nazbierało sporo.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, od razu na nich widać, że jesteście szczęśliwą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, fajnie, że wypoczęliście w naturze;)
    Sweterek ekstra, a czapeczka jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Szczęście bije od nich ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie razem wyglądacie. Lubię oglądać takie rodzinne,ciepłe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnych zdjęć nie kasuj! Pięknie wygladacie!
    Gratuluję zabka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna rodzinka :)
    A Karola ma świetną czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Skrzat, uroczy! Dzięki komentarzom w O tym, że... Was znalazłam i zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, warto czytać komentarze na O tym, że :D Ja z kolei tu trafiłam dzięki Zezuzulli :))

      Usuń
  10. Świetny macie trawnik... też chcę taki do leżenia z moim młodziakiem :)

    http://kisann.wix.com/olinka#!o-nas/cr85

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądacie absolutnie cudownie! Wspaniałą z Was rodzinka!
    Sweterek piękny, aż pozazdrościłam;P

    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna! Rodzina, trawnik, brak kurtek = radocha :)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny