Samo się vol. 4

Tematem w tygodniu była skrzynia skarbów. Początkowo pomyślałam, super!, przecież mamy nasz karton z pamiątkami związanymi z ciążą i pierwszymi miesiącami życia Karolki. Ale... że nie należę do leniuchów, postanowiłam zrobić coś więcej, podejść do tematu bardziej kreatywnie.

Ponieważ sporą część dnia spędzamy w kuchni/jadalni (mamy malutkie mieszkanie) zastanawiałam się, jak połączyć temat z tym miejscem. Pomysł "urodził się" sam - aby spokojnie ugotować obiad, podrzucałam małej przedmioty kuchenne. 

Okazało się, ze to strzał w dziesiątkę! Gdy te wszystkie skarby ulokowałam w pudełku (zrobionym przez chrzestną), mała przepadła. Wyciągała, śliniła, bawiła się, wrzucała z powrotem (oczywiście przypadkowo - jeszcze). Dawno nie miałam aż tyle czasu dla siebie.

Tytuł zabawy: 
Kuchenne skarby

Co potrzeba: 
pudełko
drewniane łyżki
gąbka do naczyń (czysta! :P)
słoiczki z różnymi ziarnami
butelki z ziarnami
ciekawe, plastikowe przedmioty (np. lejek, miarki do przypraw, kubeczki)
woreczki z kaszami i ryżem

Zasady: 
Tzw. wolna amerykanka! Mała sama ustalała zasady - raz wszystko wyciągała z prędkością światła, potem znów bardzo długo skupiała się na jednym przedmiocie. Bawiła się tak z dobre... 40 minut!

Podsumowanie tygodnia: 
Kolejny udany temat (robi się to już nudne :P). Malutka zachwycona - szczególnie workami z kaszami, ryżem; gąbką do naczyń i drewnianą łyżką. Obawiałam się, że wkładanie i wyciąganie rzeczy będzie problematyczne, ale... Mała znowu mnie zaskoczyła. 

 






video

9 komentarzy:

  1. Świetna zabawa, sukienka cudna, ale mnie zmywak do naczyń przeraża. Wiem, że nie śmigany ale mimo to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to nie podoba, ale kiedyś dorwała sama leżącą paczkę i tak zostało - myślę, że bez ząbków niewiele zdziała, więc na spokojnie ;)

      Usuń
  2. My tez mamy taka skrzynie ;) ulubione zabawki to łopatka i małe miseczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Moja jeszcze za mała, ale za jakieś dwa miesiące wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że Karolinka zadowolona :)
    Śliczną ma sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEM ZACHWYCONA! Rozwojowe, kreatywne, cudowne. Jak tylko u nas młodzieży załapie pozycję siedząco-chwytającą- kradnę pomysł. FANTASTYCZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zabawa dla malucha, widać że wszystko było warte spróbowania:)
    Zapraszamy do nas http://memoriems.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny