Tralala..


Nasza Karola od niemowlęctwa, chce udowadniać, że kobieta zmienną jest. Pewna sytuacja zagrała mi na nosie. Znowu mamy asymetrię - delikatnie w lewo (napięcie w porządku). Przypuszczałam (ja i rehabilitantka), że będą nawroty. Nawet przy jej zniwelowaniu, musimy uczęszczać na rehabilitację do roczku małej, aby utrwalić prawidłowe wzorce. Nic to - nosidło, które dotrze do nas w tym tygodniu, będzie musiało poczekać na lepsze czasy (byle jesień była łaskawa i cieplejsza niż to, co dziś mamy za oknem). 

PS Zdjęć nie umiem małej zrobić, gdy za oknem buro, mżyście i mgliście. Och, jak marzy nam się złota jesień!

7 komentarzy:

  1. Złota jesień jeszcze przyjdzie, spokojne nasze rozczochrane! :)

    Cierpliwości w rehabilitacji, za jakiś czas będziecie ją tylko wspominać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Konsekwentna rehabilitacja napewno przyniesie efekty:) a co do pięknej jesieni,to też mam nadzieję,ze się pojawi...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gocha, a jak się przejawia asymetria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znawcą nie jestem, ale... mała w leżeniu na plecach i siadzie wyraźnie "krzywi się" w lewo, pani rehabilitantka nazywa to "skraca się do jednej strony". Poza tym - wykonuje chętniej czynności takie jak: obroty, przechylanie głowy, leżenie na boku w jedną stronę.

      Usuń
  4. Trzymam kciuki, będzie dobrze! Do roczku szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty sama ten nawrót stwierdziłaś, czy rehabilitantka? Ja się trochę martwię o mojego maluszka. Zosia ma dopiero 4tg, ale widzę, że najchętniej wygina się, pręży i odwraca główkę na prawą stronę. Czekam na rozwój wypadków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - asymetria to nie jakieś straszne schorzenie, więc nie martw się na zapas ;) U nas stwierdziłam to ja, na podstawie obserwacji małej, a potwierdziła rehabilitantka. Powinien umieć ocenić to każdy pediatra, ale z tym jest różnie. Wspomnij na wizycie o swoich niepokojach lub udaj się na jedną wizytę do rehabilitanta - wszystko będzie jasne :)

      Usuń

Tekst alternatywny