Spotkanie Mam Blogerek w Krakowie


Dziękujemy *mama, tata i Karola) organizatorkom za wspaniałe spotkanie, za umożliwienie poznania się tyyyylu mamom, za niesamowity optymizm i energię. Początkowo bałam się rozczarowania - że moje wyobrażenia wypadną slabo w zderzeniu z rzeczywistością. Okazało się, że było odwrotnie - nie sądziłam, że 35 de facto obcych sobie kobiet potrafi w jednej sekundzie znaleźć wspólny język.

Żałuję okropnie dwóch rzeczy - że nie udało mi się porozmawiać z każdą uczestniczką spotkania oraz że nie podziękowałam osobiście Kamili (tylko jej nie mogłam znaleźć, gdy wychodziliśmy - nadrabiam tutaj - Kamilko, dziękujemy!).

Słowa uznania należą się również moim sąsiadkom przy stole - mamom z Robalove, Popmum, Benkowo :) Dawno nie miałam sposobności poznać tak miłych osób :)

Nie wiem, jak inne mamy, ale ja dostałam niesamowity zastrzyk energii i pozytywnego myślenia. Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie z naszym udziałem. Do zobaczenia znowu!

PS Z przejęcia nie zabrałam aparatu - czekam z niecierpliwością na oficjalną fotorelację.

11 komentarzy:

  1. Wiesz, a ja się cieszę że Cię poznałam Bardzo. W domu dopiero skojarzylam Ciebie z nałogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się spotkanie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że byłaś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, podziękowania Organizatorkom należą się ogromne! :)

    Fajne z Was Dziewczyny! ;) Miło się rozmawiało, szkoda, że już musieliście lecieć.
    Z tego wszystkiego zapomniałam oddać Waszą zabawkę, którą moja Zosia przechwyciła (te połączone ze sobą kolorowe kółeczka). Napisz do mnie na maila i podaj swój adres - prześlemy je. ;) (kastanko@wp.pl)

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że spotaknie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem zadowolona z tego spotkania.
    Tyle radości, pozytywnej energii, optymizmu i pasji nie wiedziałam dawno w jednym miejscu. Tyle fantastycznych Mam - szkoda, że nie było okazji ze wszystkimi porozmawiać - chociaż łapałam każdy moment by to wykorzystać.
    Będzie jeszcze okazja - mam nadzieję.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny