Pospotkaniowo


Już są! W końcu są zdjęcia ze Spotkania Mam Blogerek w Krakowie. Zdjęć jest duuuużo, ale aby nie zanudzić, skupię na zdjęciach, które zapisuję do swojej domowej galerii.Pomimo że minęły już prawie dwa tygodnie, warto przypomnieć, ja świetnie bawiłyśmy się w blogowym towarzystwie ;)

Co:            Spotkanie Mam Blogerek vol. 2
Gdzie:        Kraków, "Czuły Barbarzyńca"
Kiedy:       7 września 2013

Miejsce wybrane na spotkanie piękne, przestronne, pod samym Wawelem. Nie zabrakło kącika dla karmiących mam (dziękujemy!).


Organizatorki - bez nich nic by się nie odbyło (truizm, wiem, wiem :P). Jeszcze raz dziękuję każdej z nich za zaangażowanie - warto było!

Był dłuuuugi stół zastawiony różnościami - każdy znalazł coś dla siebie (Karola również).





Nie obyło się bez przedstawienia siebie oraz Karoliny. Mała skupiła na sobie całą uwagę i nie omieszkała pośpiewać blogowym ciociom ;)



Czekały na nas również ciekawe spotkania z gośćmi:
Pani z firmy CzuCzu



Paulina Guzik - autorka książek "Baby and the city Kraków (Warszawa)"


Pani z fimy Zdrowe Ząbki (bardzo ciekawa prelekcja).



Oczywiście Karolina w swoim żywiole (patrz - modelingu ;P)



No i coś, co przerosło moje wyobrażenia - prezenty od sponsorów. Było tego tak dużo, że bez pomocy Daniela byłoby ciężko wyjść z "Czułego" ;) Wielkie gratulacje dla organizatorek - prezenty były różnorodne (dla mamy i dla dziecka), wartościowe, pięknie zapakowane itp. itd. No, jeszcze raz dziękujemy!




No i pamiątkowe zdjęcie grupowe :)


Fot. Agnieszka Bojda i Łukasz Walas

6 komentarzy:

  1. ale się uśmiechnęłam:) też właśnie na gorąco napisałam posta o tym, a tu u Ciebie co widzę? hihi
    z wielkim uśmiechem na twarzy spominam to spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie spotkania :) Karola wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho uśmiecha się na te wspomnienia! Było pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowe to było spotkanie... Mam nadzieję, że nie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny