Po...

 W sobotę 21 września o godz. 17 odbyła się uroczysta msza św. połączona z chrztem. Karolina prawie cały czas spała na rękach u taty lub w wózku. Wybudzaliśmy ją nawet do polewania główki ;) Wszystkim, którzy zaszczycili nas swoją obecnością, dziękujemy w imieniu Karoliny i swoim.

EDIT Zdjęć mało, bo ksiądz nie wyraził zgody na ich robienie podczas  uroczystości, a po niej było już ciemno w kościele...

Płaszczyk, o który pytacie zrobiła na szydełku moja mama na podstawie wzoru, który siedział mi w głowie ;) Czapeczka i buciki do kompletu (których nie widać) też są jej dziełem. Całość wykonana jest z bawełny, co dodaje uroku.


23 komentarze:

  1. Witamy Chrześcijankę pełną gębą:D

    PS. Śliczny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dzieciaczki w bieli :) Słodka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznota! Skąd ten boski płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama ;) Dopisałam w poście informacje.

      Usuń
    2. Super strasznie mi się podoba :) mama nie chciałaby jeszcze jednego takiego zrobić :)?

      Usuń
    3. o fajnie to czekam na kontakt :)

      Usuń
    4. Odpowiedź brzmi tak :) Napiszę CI później maila.

      Usuń
  4. cudownie wygląda, piękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co tak malo zdjęć :) sliczna niunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, bo niestety jakość słaba, a w domu jakoś w ferworze walki kuchennej zapomniałam ;) Poza tym, aparatem zarządzał mój brat.

      Usuń
  6. Gratulacje!
    A płaszczyk klasa! Przekaż mamie szczere wyrazy podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądała.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie! piękny komplecik :) brawo dla babci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!
    Życzymy Błogosławieństwa Bożego z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego i wyrażamy ogromne wyrazy uznania nad rękodziełem Twojej mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maleńka wygląda cudownie, śliczny płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, śliczny ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten komplecik! Powiem szczerze, że większość ubranek na chrzest mnie załamuje - są najzwyczajniej w świecie kiczowate, aż się niedobrze robi. Wasz komplecik jest przecudowny, jestem pełna uznania dla Twojej mamy.

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny