Ku ku!

Jakoś umknęło mi, że nie podzieliłam się tutaj informacją o tym, że Karola nie ma już asymetrii oraz wzmożonego napięcia mięśniowego :) Hurra! Jest to opinia dwóch niezależnych rehabilitantów i neurologa. Nadal mamy kontynuować rehabilitację, aby utrwalić prawidłowe wzorce.

Od razu po tak dobrej informacji zabrałam się za pytanie tych osób o noszenie Karoli w nosidle ergonomicznym. Opinie były na tak. Od trzech dni siedzę i szukam informacji o tym, które wybrać. Miałam okazję przymierzyć Tulę i niespecjalnie nam (niestety :( ) pasowała. Myślę nad Beco lub Manducą. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Chciałabym je przymierzyć i wybrać najbardziej odpowiednie dla nas, ale... Czy ktoś ze Śląska lub z Krakowa ma i chciałby użyczyć na 15 minut do przymiarki?




22 komentarze:

  1. Świetna wiadomość z samego rana!
    Co do nosidła -nie pomogę, chustujemy namiętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wieści, że dobrze. Karola coraz słodsza się robi, jeśli to jeszcze możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jej minki sa boskie, jak się tylko na nią spojrzy serducho się cieszy a uśmiech na buzi nieodzowny:) Pozdrowienia dla Karolinki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super! :)
    co do nosidła, ja się zdecydowałam na Nubigo, szyte na wymiar. Ale Olka zacznę nosić dopiero jak będzie siedział/siadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad szyciem, ale okazało się, że nosidła (te, o które pytałam) i tak są szyte wg stałych schematów. Nubi są na wymiar? Możesz szepnąć, jaki to koszt? A co siadania lub nie - naczytałam się na forum o tym, że dzieć musi siedzieć, ale jakoś bardziej ufam opinii fizjoterapeutów i neurologa w naszym konkretnym wypadku. Aaaa - gdybyś nie szyła, to które rozważałabyś?

      Usuń
    2. 350zł, tzn. wymiar, szerokość między kolankami i wysokość mniej więcej ;)
      Też się naczytałam, a jak będzie to wyjdzie 'w praniu'. Jeśli lekarza mówią, że można, to pewnie, że też bym ich słuchała ;)
      Byłam zdecydowana na Tulę, ale brałam też pod uwagę Manducę albo Boba.

      Usuń
    3. Dzięki! Ja i tak chcę dopiero pod koniec września kupować, więc Karola urośnie troszkę i przymierzę jeszcze raz Tulę. Podoba mi się, no ;)

      Usuń
    4. Mnie się Tula najbardziej podoba ze wszystkich :P ale mężu marudził, że pstrokate jakieś te kolory, więc Nubigo jest w jednym kolorze.
      Ale jeszcze trochę i zaszaleję z jakimś kolorowym MT, ale do tego już Młody musi siedzieć pewniakiem :)

      Jak chcesz to mogę Nubi wziąć na spotkanie mam to sobie obejrzysz ;)

      Usuń
    5. Tak, tak, tak :) Senk ju, dobra kobieto!

      Usuń
  5. Jak zobaczyłam zdjęcia, to od razu uśmiech mi się na twarzy pojawił. Mała jest świetna :)
    A jeśli chodzi o nosidełka to niestety - nie jest jeszcze temat dla nas :) Musimy się najpierw rozpakować... a gdzie tam jeszcze do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Silna dziewczyna, ładnie się dźwiga. Co do nosidła - te ergonomiczne, szyte dla dzieci 7-8-miesiecznych i starszych, są po prostu duże, Karolinka może być do nich jeszcze za drobna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziak!Zbiłaś mnie z tropy z nosidełkami.Wcześniej myślałam o Tuli ale nie mam okazji jej przymierzyć.Teraz rozważań kolejne propozycje.Widzę też sporo dobrych opini o Manduce ale cenowo jest najdroższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam polskie, czeskie i amerykańskie fora - jakościowo, budową itp. wszystkie nosidła z górnej półki są dobre, ae warto mierzyć, bo budowa ciała dorosłego może nie odpowiadać nosidłu. Tu czeska rozpiska wymiarów nosideł - może się przyda - http://www.nositka.cz/srovnani-nositek.htm

      Usuń
  8. my tylko Tula i sprawdza się bosko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup i noszenie są kwestią miesiąca (poczekam chwilę, aż Karola podrośnie), więc wtedy spróbuję jeszcze raz z Tulą. Nie ukrywam, że była ona moim pierwszym typem.

      Usuń
  9. gosiu czy mogła byś mi napisać jakie mniej więcej ćwiczenia wykonujecie z karolką, w ramach rehabilitacji?? jak by się dało je jakoś słownie opisać to była bym wdzięczna. najlepiej na meila beatka8733@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wieczorem siądę nad tym na spokojnie. Nic skomplikowanego, nie bój się ;)

      Usuń
  10. Super, że ta wstrętna asymetria i napięcie przeszło w niepamięć. Ach Karolcia i Emil idzie tak samo : prawie w tym samym czasie rozpoczęli rehabilitację, oboje asymetria i napięcie no i w jednym czasie wszystko przeszło - jaka synchronizacja :)

    P.S. Śliczna dziewczynka w ślicznym rampersie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no gratulacje dla Emila :) A rampers ciotka sama wybrała, nie? ;)

      Usuń
  11. karolcia jest symetryczna jak ta lala :) nie wiem kto się jej czepiał :) skontrolowałam na żywo - istny cud wierzgający nóżętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hurra:)
    z nosidłem nie pomogę, bo mam tylko chustę i na dodatek Mania nią pogardza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. My mamy Manducę i jesteśmy bardzo zadowoleni, wcale nie musi być najdroższą opcją, my swoje kupiliśmy za 395 zł wysyłka za darmo (na priv mogę podać sklep internetowy żeby nie było, że reklama...), jedyny minus, że tylko określony kolor jest w tej cenie...

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny