Chwila nieuwagi...

... i dziecko, które słodko spało przed kilkoma minutami, wymachuje nożycami poza łóżeczkiem :) Nie wiem, jak dzieci to robią, ale zaledwie chwila wystarcza Karoli, aby leżeć w poprzek materaca. 

PS W ostatnim tygodniu (i podczas pobytu na wsi u rodziców) zdawało mi się, że coś słyszałam. Dziś przekonałam się, że to nie omamy - Karolina potrafi śmiać się w głos! Jak na dobrze wychowaną damę przystało, nie okazuje tego zbyt często, ale całusy i łaskotki nawet ją przekonują do eleganckiego "ha, ha, ha" ;)

Mam cię!



16 komentarzy:

  1. O tak! M. jeszcze nie śpi sam, obecnie ze mną na podłodze na kocach, ale nawet stąd spada na podłogę bo tak się wierci! Malutka jest przeurocza! Dawno nie zglądałam i bym damy nie rozpoznała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w czasie tych łóżkowych wędrówek zamontowałam ochraniacz :)
    Śliczna ta Wasza Karolinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wczoraj wyciągnęłam ochraniacz :P Montowanie w tym tygodniu.

      Usuń
  3. urocza :) moje dzieciaki tez tak miałam teraz kiedy młodszy jest starszy to czasem nóżka mu się lekko zaklinuje i zamist płakać N MA UBAW PO PACHY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - Karola też to lubi (o dziwo!)

      Usuń
  4. Urocza jest!
    Maks nie ma jeszcze miesiąca a czasem zadziwia mnie, jak potrafi zmienić pozycję podczas snu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci są niesamowite. Nie wiadomo kiedy i nagle potrafią tyle rzeczy :) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka :*
    Ah mój to juz głową w nogach spi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ech znam to...
    ochraniacz działał, chwilę, teraz młody go ściąga w dół ;/
    w dodatku mamy założony przewijak na łóżeczko i wieczorem kilkanaście razy muszę go spod niego wyciągać,wędrowniczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze się boję, jak mój Leo wkłada tak nogi między szczebelki, że sobie zaraz je połamie. Maluchy to pchają nóżki wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna właścicielka wymachujących nóżek :)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny