Jestem wielka!


Nie, nie ja, ale Karolina :) Wczoraj skończyła trzy miesiące - rozpoczęła czwarty miesiąc (wg wieku urodzeniowego, a korygowanego - drugi). krótkie podsumowanie ku potomności:

Waga - 4200 g
Długość - 52,5 cm
Rozmiar ubranek - 50, 56

Lubię:

- smyranie po twarzy włosami mamy
- uśmiechać się do rodziców
- przytulać się do piersi mamy
- czerwono-grantowego ptaszka uszytego prze ciocię Agę
  (kolor jest istotny - ptaszków było kilka, a wybrała tego konkretnie)
- spać podczas spacerów
- przewijanie (goła pupa to jest to!)
- kąpanie!
- rozmawiać z dorosłymi
- bawić się swoimi zabawkami (sięgam po nie rękami)

Nie lubię:

- witamin, które codziennie dostaję
- gdy mama zabiera mnie śpiącą od cycusia
- gdy boli mnie brzuszek, a ja nie potrafię puścić bąka
- zbyt wielu bodźców na raz


Co zmieniło się przez ten miesiąc?

- przesypiam noc (od 21 do 1 - karmienie, potem od 1.30 do 5.30 i potem do 9)
- zaczęłam robić kupę rzadziej (hm... raz w tygodniu)
- piję mleko od mamy bez nakładek silikonowych!
- zrobiłam się gadatliwa (odzywam się nie tylko do ulubionego ptaszka, ale też do dorosłych)
- macham nogami, aby puścić bąka ;)
- bąki... dużo i codziennie
- dostrzegam coraz więcej - nie chcę już tylko leżeć, interesuje mnie świat



17 komentarzy:

  1. Cudne to Twoje Szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Oby dalej tak wspaniale rosła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej! ale uroczy zaciesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to szybko zleciało!ślicznota !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę:) Karolina zaczyna nadrabiać zaległości :) Wszystkiego dobrego! Oby tak dalej:) Obserwuję od narodzin Jej tutaj egzystencję i naprawdę z posta na post jest coraz bardziej absorbująca:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super uśmiechnięty buziol:))

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka Śmieszka słodka! rośnij duża Karolciu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie te malutkie uszka, miałaby uśmiech dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Uśmiech - jak marzenie :) Duża dziewczynka już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna dziewczynka! Dużo zdrówka i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale slodziak :* boska ... aż się chce takiego malucha u siebie w ddomu

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka:) A wybór ptaszka nieprzypadkowy - dzieci w pierwszych miesiącach widza najwyraźniej kontrastowe mocne kolory - czerń, biel, granat, czerwień...

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny