Deszczowa nuda


W czasie deszczu dzieci się nudzą... Coś w tym jest. Karola śpi jak kamień obok mnie w naszym łóżku. Skąd się tu wzięła? Karmienie o 6.30, a potem przeraźliwy i dłuuuuugi płacz z powodu bolesnych bąków lub niemożności ich "puszczenia".

Przytulanie nie pomogło na dłuższą metę. Uspokajanie też nie. Głaskanie - to samo. Dopiero po jakimś czasie mnie natchnęło i położyłam ją brzuszkiem na moim brzuchu (nie cierpi leżeć tak w łóżeczku - przemycam "brzuszkowanie" w ten sposób). Oczywiście córa nasza głupia nie jest i od razu znalazła pierś. Jak nie skorzystać? :) Całe szczęście bąki szły na przemian z beknięciami. Dziecko szczęśliwe i spokojne = szczęśliwa i spokojna mama.

Pogoda u nas prze-ok-ro-pna! Jeśli jest za oknem 10 stopni to i tak dużo. W domu zimno. Dogrzewamy się elektrycznym grzejnikiem, aby mała nie zmarzła. Wczoraj przemogłam się i poszłyśmy na spacer. Dziś nikt mnie z domu nie wyciągnie - wieje i leje.

Nadrabiam zaległości w sprzątaniu garderoby. Oj, długo się za to zabierałam. Pracę podzieliłam i tak na trzy dni ;) Po kolejnym karmieniu Karoli, zmieniam lokal i zabieram się za gotowanie obiadu - przynajmniej ciepła trochę więcej wyprodukuję...

Karola w wersji sennej:


Karola w wersji znudzonej:




14 komentarzy:

  1. U nas to samo z pogodą. Mamy małe mieszkanie, więc na szczęście aż tak zimno nie jest, ale skarpety grube wyciągnęłam. Nic tylko leżeć, bawić się i czytać.
    Jeju! Ja też się zbieram do porządków ciuchowych... ale jeszcze się nie przemogłam. Zocha zaczyna wyrastać z 62 i muszę rekonesans w 68 zrobić.
    Niesamowicie się zmienia Karolinka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gocha! Dawaj foty w bodziakach:):):)

      Usuń
  2. Pogoda wszędzie taka sama....
    Też nie wiem co z dzieckiem robić w taką pogodę..

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też pogoda do bani ...
    Karolinka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzątanie garderoby to dla mnie syzyfowe prace :)
    Zimny ten maj, oj zimny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszędzie pogoda do niczego... u nas podobnie. Twoja Karolka w wersji znudzonej wygląda uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas również pierś była dobra na wszystko. Tęsknię za słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh i u nas słabo z pogodą, ale spaceruję, bo wtedy Tymko dłużej śpi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno od jutra ma być ciepło. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam dosyć tego deszczu i zimna. Dziwna pogoda, zupełnie niemajowa:/
    A Karolka prześliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda ma wpływ na wszystkich, więc i na takie szkraby jak Karolinka. Właśnie, Karolka rośnie w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też deszcz i zimno, a niby koniec maja...

    Karolcia prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobna do tatusia! Nie wyprze się córy :)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny