Pyzunia


Ta nasza mała powoli się wyrabia... ;) Dziś była u nas kolejny raz położna i zważyła Karolinę. Jakie było moje zdziwienie, gdy na wadze pojawiła się wartość - 2660 g.

2660 g!!! Przecież osiem dni temu ważyła 2280 g. Ja wiedziałam, że wcześniaki szybko nadganiają, ale żeby a tak? Bardzo nas to cieszy. Karola je z dnia na dzień coraz więcej, teraz jeszcze to widzę, ponieważ podaję jej moje mleko w butelce (z różnymi specyfikami farmaceutycznymi). Średnio na jedno karmienie (a jest ich osiem na dobę) zjada od 50 do 80/90 ml. Nie wiem czy to dużo. Je? Je - i to jest ważne.

Na razie wzrost wagi widoczny jest w grubszych niż dotychczas rączkach i nóżkach. Dłonie też zrobiły się bardziej pulchne, teraz gdy obejmuje mój palec, zajmuje już duuużo więcej miejsca ;) Gdy przypomnę sobie te malutkie, chudziutkie jak zapałki i przezroczyste paluszki z inkubatora, ciężko mi uwierzyć, że minęło dopiero pięć tygodni.

Tak, tak - moi mili - Karolina dziś o 19 45 będzie świętować piąty tydzień na świecie. Z tej okazji szykujemy niezwykle uroczystą kąpiel małej i odśpiewane na dwa głosy sto lat :)




16 komentarzy:

  1. przyłączam się więc wirtualnie do chóru "stulatowego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że przybiera na wadze bo bardzo się zmienia z każdym zdjęciem...ja również głośno śpiewam STO LAT ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najwspanialszego Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!!!
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I my śpiewamy dla niej STO LAT! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I od nas Sto lat, sto lat, stooooooo lat! :)))) I milion całusków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdy porównuję moje Dziecko z tą chudzinką ze zdjęć tuż po urodzeniu, to nie mogę uwierzyć, że to ta sama istotka.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie przybiera na wadze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mnie na wspominki wzięło:D Cudowna jest:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna...i bardzo piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja też śpiewam z Wami!

    Wspaniała pyzunia!

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny