Dzieje się


W tym tygodniu dzieje  się tyle rzeczy, że nie mam czasu spokojnie usiąść i napisać parę słów na blogu (teraz korzystam z błogosławieństwa jakim jest elektryczny laktator i mam wolną rękę).

Nowości u Karoliny:
- pojawiły się łzy (szklane oczka)
- oczy zrobiły się niebieskie - po tacie
- pora aktywności i gadatliwości 3-6 rano!
- podnoszę pupę i nogi do góry
- wczoraj obróciła się na bok (kwestia przypadku, ale zapisać warto :P)
- bardzo interesują ją zabawki koło łóżeczka
- nauczyła się nie puszczać rozpuszczonych włosów mamy z ręki (ała!)
- ma okropne wzdęcia - puszcza bąki na prawo i lewo bez wielkiego wysiłku jak to było do tej pory

Co się działo?
- pierwsza wizyta w ośrodku wczesnej interwencji (niewielka asymetria do prawej, delikatnie wzmożone napięcie mięśniowe - rehabilitacja raz w tygodniu)
- wizyta u neurologa (OK, "Podoba mi się, ale ona nadal taka noworodkowa jest")
- ostatnia wizyta położnej (oficjalna ostatnia, i tak będzie do mnie przyjeżdżać ważyć małą poza patronażem - gratis, sama zaproponowała!)
- wizyta u pediatry - "Podoba mi się! Jak na wcześniaka jest bardzo fajna", ustalamy szczepienia
- ważenie małej - 3500 g!

Po zeszłotygodniowym skoku, jest już spokojniej, ale... Mała w końcu zaczęła mieć dłuższe fazy aktywności. Zabawiamy się nawzajem, spędzamy czas na przytulaniu, zabawie itp. Czasu na bloga zdecydowanie mniej. Dodatkowo malutka zaczęła jeść więcej - ok. 70-100 ml na karmienie (siedem razy na dobę) i - to najlepsze - moja laktacja dopasowała się do jej apetytu :P Przystawianie dało efekt.

Co planujemy?
- wyjazd do dziadków na wieś - na całe pięć dni całą naszą rodziną (hurra!)
- czytanie bajek (pierwsza próba za nami - bez ekscytacji ze story Karoli :P)
- pierwsze wizyty znajomych (powoli będziemy małą zapoznawać z obcymi)





16 komentarzy:

  1. Oj faktycznie dzieje się. Świetnie sobie radzi Karolinka! Tyle nowości, nic tylko się cieszyć. :)
    Chyba Mała się zmieniła już, jest śliczna!
    Moja Mała jak się urodziła wazyła prawie tyle co Karolinka teraz.
    Pozdrowienia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia nie wygląda juz jak wczesniak. PIĘKNIE! Świetnie sobie radzisz i efekty są! Gratulacje ze tak dobrze idzie karmienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nelka ostatnio też zaczęła puszczać bączki :D
    Tę planuję czytać jej bajeczki. Jeden raz już za nami-może także ekscytacji nie było, ale Nelka leżała cały czas spokojnie, słuchając mojego monotonnego głosu :)

    Śliczna ta Wasza Karolinka :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. 3,5 kg to już duża dziewczyna :) piękna ta Wasza malutka, lubię na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że wszystkie wizyty ok :)
    no i 3,5kg, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina przypomina mi moją Klarę :)
    Będę zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rośnie w oczach! Niesamowite jaka jest okrąglutka, a taka drobniutka była. Brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się zmienia!I jaka duża już 3,5kg super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobre rzeczy! Wspaniale!

    Rośnie Wam Karolka, nie mogę uwierzyć! Piersi dopasowaly się do produkcji, nowe umiejętności corci, wszyscy się zachwycają - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ona już duża :) Z każdym dniem jest inna, bardzo się zmienia - jak porównam sobie zdjęcia z pierwszych dni jej zycia to już teraz duża dzidzia z Karoliny :-) Oby tak dalej:-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolcia super sobie radzi! bąki - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby tak dalej! Czy te oczy mogą kłamać? Serce złamać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznotka mała:)
    I ile u Was nowych rzeczy się dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nadrobiła jak nic. Patrząc na nią nie powiedziałabym, że to wcześniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karolinka jest taka słodziutka, jeju, nie mogę się doczekać aż i ja urodzę, świerzaki są kochane :)

    Jestem u ciebie pierwszy raz ale dołączam się do obserwatorów, Karolinka jest tak urocza, z ciekawością będę śledziła jej rozwój <3

    Zapraszam i do mnie:
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny