Dobre wieści


Wczoraj coś mnie tknęło, aby wieczorem przed karmieniem o 21 pójść do Karolinki. Po drodze spotkałam lekarza i zapytałam o wyniki krwi małej (w południe byłam u ordynatora, który badał Karolinę, ale nie było wyników). Ten zdziwiony, że jeszcze nie wiem... Płytki krwi urosły! Tzn. dwudniowa małopłytkowość była objawem typowo wcześniaczym. Już jest za nami. Myślałam, że go uściskam.

Okazało się też, że dokładnie w trzeciej dobie pojawiła się żółtaczka. Mała była naświetlana przez noc. Rano został tylko niewielki ślad na twarzy - lekarze mówią, że będą obserwować, ale chyba to też za nami :)

Trzecia dobra wiadomość - mojej siary jest coraz więcej. Dziś Karola karmiona była tylko moim mlekiem (bez sztucznej mieszanki)! Dawki muszą być coraz większe, więc właśnie się relaksuję, aby laktacja zrosła ;)

Malutka jest spokojna, je bardzo ładnie ze smoczka,  dużo śpi. Cieszy nas to niezmiernie.
Ja spędzam dużo czasu przy niej - mogę ją głaskać (wcześniej dokładna dezynfekcja rąk do łokci). Wsadzam łapy do środka i ją głaszczę - co ciekawe saturacja od razu wrasta do 100% ;) Ordynator mówi, że widzi taką zależność i godzi się, abym była przy małej kiedy chcę.

Proszę ładnie trzymać kciuki za malutką!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wiadomości :)
    Miłego weekendu pod znakiem "mleczenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, trzymamy cały czas! nie dziwota, że wzrasta - Ona czuje, że z Nią jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wieści wspaniałe! a kciuki oczywiście zaciśnięte z całych sił! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne wieści!! Ciesze się! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymamy ciągle i bardzo się cieszymy, z coraz lepszych wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu tylko takie cudne wieści tu podsyłaj :)))
    Cieszymy się razem z Wami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak fajnie, oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie, pięknie! Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Aż się wzruszyłam. Jesteś BARDZO dzielna!
    Rozumiem, ze nie możesz jeszcze brac malej na ręce?

    OdpowiedzUsuń
  10. super wieści :))))
    trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Mocno trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymamy za Was kciuki ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło takie wieści czytac z samego rana.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny