Ojcowskie KTG


Wczoraj przed snem podpuściłam Daniela, mówiąc, że dawno nie słuchał, co dzieje się u Karoliny. Sądziłam, że dźwięków tak ekscytujących jak te, z początku, gdy młoda dopiero zaczynała się ruszać, już nie będzie, ale... Daniel zastygł w bezruchu - pomyślałam, nabija się.

Potem przeniósł ucho trochę w bok i jeszcze do góry.  Gdy skończył osłuchiwanie, z niekrytą satysfakcją i radością oznajmił:

"Słyszałem serce!".
"Moje?".
"Nie, Karoliny, twoje nie bije aż tak szybko"

I zaprezentował za pomocą onomatopej, jak szybko bije serce naszej córki. Niesamowite! Czytałam, że przy dobrym ułożeniu dziecka jest to możliwe, ale że u nas się udało? Ha!

PS na zdjęciu widać wyraźnie, z której strony układa się nasza mała ;)


20 komentarzy:

  1. Też czytałam, że to możliwe ale u nas się nie udaje.. :( Fajnie, że Wam się udało! :) Tatuś będzie to długo pamiętał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks będzie z Wami już za kilka tygodni ;) wtedy posłuchacie nie tylko jego serca, ale też głosu ;)

      Usuń
  2. My podsłuchiwaliśmy za pomocą stetoskopu od ciśnieniomierza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam żałować, że mam elektryczny ciśnieniomierz od babci ;P

      Usuń
    2. My też próbowaliśmy stetoskopem, ale M. chyba głuchy jest jak pień, bo mówi, że nic nie słyszy :/ :)

      Usuń
  3. SUPER!

    To chyba bardzo fajne usłyszeć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To musiało być niezwykłe uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być niesamowite przeżycie:) Cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie :) to Karolcia serce ma jak dzwon, że się tak niesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale faaajnie! :) ja chcę być znowu w ciąży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juuuż? ;) Jak patrzę na Twoje pięciomiesięczne szczęście, to chciałabym już małą mieć przy sobie (oczywiście donoszoną) ;)

      Usuń
  8. My tydzień przed porodem nagralismy film jak mały sie ruszal w brzuchu po jedzeniu moim ;)
    Tez słuchalismy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam nie udało się nagrać filmu z Karoliną. Gdy tylko zaczynałam kręcić, mała nieruchomiała. Mała spryciula! :)

      Usuń
  9. Niezapomniane i cudowne uczucie.. aj tęskni mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie. Mój mąż także swojego czasu doslyszał się serca małej.

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny