Karolinka


W poniedziałek, 25 lutego 2013 o godz. 19 45 prze cesarskie cięcie na świat przyszła nasza córka Karolinka. Ponoć krzyczała w niebogłosy, gdy lekarze wyciągali ją z mojego brzucha. Dostała 10 punktów (choć pediatra żartował, że chciałby więcej, a nie ma już skali). Długość 42 cm, waga 1580 g.

Od chwili narodzin przebywa w inkubatorze, gdzie ma odpowiednią temperaturę i wilgotność powietrza. Oddycha sama, ssie pokarm z butelki. Jesteśmy dobrej myśli. 

Od lekarzy ciężko cokolwiek wyciągnąć (mówią, że sytuacja zawsze, w każdym przypadku tak małego dziecka, może się odmienić w chwilę). Wiemy, że trzeba cieszyć się każdym dniem - bo na razie radzi sobie świetnie. Zdjęcie poniżej zrobił Daniel zaraz po porodzie. Dziś mała jest już wykąpana, skóra nabrała innego odcienia. Wykapany tatuś.


42 komentarze:

  1. gratulacje ogromne! Dzielna Malutka, dzielna Mama, dzielny Tata!
    teraz trzymamy kciuki, żeby Karolcia szybciutko przybrała na wadze i szczęśliwa rodzinka mogła wrócić do domu w komplecie! :*

    a jak się czujesz Ty?

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe maleństwo! :) jest cudem! radzi sobie swietnie, wierze ze bedzie dobrze :) ucałowania dla was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prześlicznej córeczki! :)
    Trzymamy kciuki żeby wszystko było dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi łzy poleciały! Cieszę się ogromnie, że poród poszedł sprawnie i że Karolina cała i zdrowa:) A jak Ty (Gosia znaczy się, bo w sumie nie wiem, kto pisze posta) się czujesz? Teraz już tylko lepiej będzie. Witamy Karolę, rośni zdrowo Twardzielko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na wieści od Was. Tak się cieszę, że wszystko w porządku. Dochodźcie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest, i wygląda całkiem zdrowo!
    trzymam kciuki!

    emiliuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu jaka kruszynka! Myślałam tu o Was dużo, bo przestałaś się odzywać. Jakże się cieszę, że wszystko dobrze! Niech Karolinka teraz ładnie rośnie i zdrowo! Trzymajcie się dzielnie! A Ty jak się czujesz mamusiu? Jak wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  8. jest prześliczna:)
    gratulujemy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Mała. Gratuluję z całego serca! :) Życzę powodzenia w roli rodziców! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się popłakałam na maxa jak zobaczyłam to zdjęcie... na ostatniej wizycie waga naszej dzidzi to 1600g czyli obecnie wygląda tak jak Karolinka, tylko my tygodniowo trochę mniej....jest śliczna i widać że zdrowa i silna dziewczyna ;) Mamusia niech da znać co u Niej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Maleństwo! Życzę Wam, szczególnie Karolince, dużo, dużo zdrowia! Jest śliczną dziewczynką! Oby szybko wyszła z inkubatora i mogła cały czas leżeć przy Tobie!


    Wierzę, że wszystko będzie dobrze! Trzymam za to kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności ! :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się popłakałam :) Jaka słodka Kruszynka :) Moje gratulacje dla dzielnej Mamy i Maluszka :)

    Witaj na świecie mała Karolinko - dużo szczęścia, zdrowia i samych radosnych chwil :) Rośnij zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy!
    Trzymam za Was kciuki, wierzę, że wszystko będzie dobrze i nie wolno myśleć inaczej!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Teraz będzie tylko lepiej z Karoliny przecież prawdziwa twardzielka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna! Ogromne gratulacje! Ciesze się Waszą radością. A trosk - mam nadzieję - będziecie mieli jak najmniej. Jak się czujecie? Ściskam bardzo mocno i przesyłam moc pozytywnej energii!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest prześliczna:) Gratuluję Wam bardzo:) I życzę duuuużo zdrowia:D

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniala... gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaka śliczniutka,taka drobineczka,ale nie martw się nic,ma apetyt to i szybko wagi nabierze :)
    Gratuluję Wam i życzę dużo zdrowia dla Karolinki i Mamusi :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ślicznej córeczki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Jest śliczna. Dużo zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Popłakałam się. Jejku, ale maleństwo. Jest piękna.
    Mam nadzieję, że wszystko już będzie ok, czego Wam też życzę.

    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny jestem zaskoczona, że to wielkie wydarzenie już w poniedziałek nastąpiło!
    Nadal życzę dużo energii - córci i mamie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulujemy - życzymu duzo spokojnych dni - bo tylko takie będą
    Karolinka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! :) zdrowia dla Was obu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudne chucherko... gratulacje, niech Karolcia dobrze się chowa i nabiera siły, zresztą mama też!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna kruszynka :) oby rosła zdrowo. gratuluję i trzymajcie się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Rzeczywiście - istny tata :) Niech rośnie szybko i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo dużo duzooooo zdrowia dla Karolinki kruszynki ;))
    Śliczna jest !
    Gratulujemy dzielna mamo ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne imię dla tej ślicznotki! Sama słodycz i niech szybciutko rośnie i zdrowa będzie - żadnego chorowania. I Ty też dbaj o siebie i uważaj na siebie. Moje serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna!dużo zdrowia dla WAS!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Ale kruszynka!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! gratulacje! ależ malenstwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję!! Cudna Kruszynka!!! Dużo zdrówka życzę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Piękna Dziewuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jaki maluszek :* Gratulacje i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczne malenstwo :) p.s. Ja mam w domu wczesniaka z 28tc

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny