Foto-poranek


Jak dobrze wstać skoro świt... Wróć! To nie ta piosenka ;) Nie wstałam o świcie (pamiętam tylko, że Daniel wychodząc do pracy dał mi buziaka na dzień dobry, a potem zapadłam znowu w sen). Obudziłam się przed 9. Wchodzę do kuchni, a tam...

SŁOŃCE! Mnóstwo słońca i wszystkie nasze codzienne przedmioty wydają się być tak niecodzienne. Ponieważ zawsze mam aparat pod ręką, fruuu po niego i cykam fotki. I niech ktoś mi powie, że styczeń nie może być ładny :)

Na pierwszy ogień fotoutrwalania poszła zabawka, którą przygotowuję dla Karoliny. Proszę Państwa, oto... łoś. Łoś ma dwa kolory i szlaczek z musztardowej wełny merino.




Potem oczywiście stały element stołu - dzbanek i cukiernica.



Moje (tfu, tfu... nasze królewskie śniadanie)



Piramida zdrowego żywienia



I ogólne rzuty na kuchnię



Życzę wszystkim udanego, słonecznego dnia! Trzymajcie kciuki, wieczorem idziemy na wizytę do lekarza.

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny łoś :)
    Mmmm, śniadanko wygląda pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadania to poza obiadem najstaranniej przygotowany posiłek - musi być owoc, jogurt, woda, kawa inka lub herbata i coś z warzywami ;) Dla Karoliny zajadam, aby rosła :)

      Usuń
  2. Super te zdjęcia robisz, straszni mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. meble w kuchni masz genialne, a to połączenie drewna z bielą wygląda super! p.s. łosiu też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Drewno ściemniało z czasem, ale nadal bardzo mi odpowiada jego odcień.

      Usuń
  4. Piękna kuchnia - taka bardzo domowa. A Łoś jest genialny - w takim zdechło-zwierzętowym stylu (nie brzmi to pewnie jak komplement, ale ja to naprawdę uwielbiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Twój komplement :) I bardzo za niego dziękuję!

      Usuń
  5. piękne zdjęcia. kuchnia bardzo klimatyczna :) chętnie napiłabym się w jej progach herbaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na Twoim blogu na wypowiedź Tiny, która jest z Tychów (tak jak ja), czy ty też jesteś tyszanką? ;) Jeśli tak, zapraszam! :)

      Usuń

Tekst alternatywny