Co robię?


Kompletuję wyprawkę... Niby mnóstwo czasu, ale zaczęły spływać ciuszki od znajomych, wyciągnęłam pudło ubranek od cioci i zaczęłam buszować w sh. Gdy zobaczyłam, że za grosze mogę kupić dobrej jakości body i pajace, stwierdziłam, że tylko to, czego nie znajdę z drugiej ręki (kupiłam też od pewnej mieszkanki mojego miasta część ciuszków), zakupię w sklepie - może Smyku, może Tesco.

A brakuje - hmm... - niewiele z ciuszków. Zaledwie czapeczek i wierzchnich okryć (tzn. kurteczki, sweterków i bluzy).

Teraz jeszcze pranie, prasowanie i składanie do pudełka na ubranka, a potem... Gdy przyjdzie pora, znowu pranie i prasowanie, ale już układanie w szafce.



12 komentarzy:

  1. no to masz roboty ;) mnie tez czeka prasowanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dużo miałam od kogoś, a i sh buszowałam, takie małe ciuszki są tam w idealnym stanie :) a zakupy polecam w Tesco, są bardzo dobre jakościowo! często kupuję tam zarówno bodziaki jak i kurtki, sweterki. Często są też promocje i wtedy to już w ogóle można kupić za grosze bardzo fajne ciuszki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tesco zostało mi polecone przez koleżankę, która... wyprała ciuszki w 90 stopniach i nic im się nie stało ;) A sh to moje ulubione miejsce, tak dla mnie, jak i dla maluszka :)

      Usuń
  3. Jeżeli chodzi o ubranka, to ja też mam już chyba wszystko :)
    Gorzej z całą resztą, kosmetyki itd. - z tym jesteśmy w lesie i mam wrażenie, że od lat nie kupiłam nic wyprawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama się śmieje, że jak widzi, jaką radochę mam, gdy znajdę coś ładnego dla dziecka, to jej aż jest miło :) A zakupy? Obrobiłam allegro z zeszłym tygodniu - czekam na fanty :)

      Usuń
  4. Pamiętam czas, gdy prałam i prasowałam ciuszki dla Synka. Takie malutkie. To była sama radość. Mogłam je tak układać i przekładać bez końca. A potem kolejna frajda ubieranie Maluszka i podziwianie jak cudownie wygląda... Ech, rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda matka mówi, że w takich chwilach uwielbiała pranie i prasowanie :)

      Usuń
  5. Też pamiętam te chwile u nas :) W cudownym okresie teraz jesteś, zresztą co ja mówię cały okres ciąży jest cudowny :)) Bardziej od smyka polecam tesco, gatunkowo chyba są lepsi. No i tańsi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kompletowanie wszystkiego to sama przyjemność, też pamiętam jak prasowałam, prałam, składałam, wszystko pięknie pachniało, a dziś Kacper już skońćzył 5 miesięcy, oj zleciało:)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny