Wyróżnienia!

Jednego dnia dostałam wyróżnienie Liebster Blog aż od pięciu dziewczyn! 
Bardzo Wam dziękuję, jest mi tym bardziej miło, że dopiero zaczynam z tym blogiem 
i każdy komentarz i wyróżnienie to bardzo miła sprawa.




Do zabawy zostałam nominowana przez:
- Mamę Młodego z bloga http://maly-alergik.blogspot.com
- Brigittę z bloga http://brigitta.bloog.pl

Zasady zabawy:
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania od Mamy Młodego:
1.Kot czy pies?  KOT
2.Wieczór we dwoje czy szalona impreza w doborowym towarzystwie? WE DWOJE
3.Ulubiony film? FILMY KOLSKIEGO
4. bajka w telewizji czy czytanie bajek? NIE MAM DOŚWIADCZEŃ :)
5. spacer po lesie czy po parku? PO LESIE
6.Ulubiony smak lodów? STRACIATELLA
7.zima czy jesień? JESIEŃ
8.Dzień czy noc? DZIEŃ
9.Komedia romantyczna czy komedia sensacyjna? ROMANTYCZNA
10. synek czy córeczka? BEZ RÓŻNICY
11.Ulubiony aktor? NIE MAM

Pytania od Brigitty:
1. Ulubiona książka. ZBYT WIELE BY WYMIENIAĆ
2.  Co Cię najbardziej wkurza w Polsce. ROZDRAPYWANIE I MARTYROLOGIA
3.  Z czego jesteś dumna w swoim życiu. Z WYCHOWANIA, KTÓRE WYNIOSŁAM Z DOMU
4.  Muminki czy Kubuś Puchatek. ANI, ANI... ;)
5.  Najgorszy film jaki widziałaś. NIERUCHOMY PORUSZYCIEL
6.  Szpilki czy baleriny. BALERINY
7. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga. TO TRZECI BLOG, CIĄŻA ZAJMUJE MNIE PRZEDE WSZYSTKIM
8.  Hobby. DŁUBANIE DOMOWE (SZYCIE, SZYDEŁKO, DECOUPAGE)
9.  Nergal czy Doda. ANI, ANI... ;)
10.  Idealny prezent pod choinkę. NIE MAM WYMAGAŃ
11. Horror, którego nie da się zapomnieć. NIE OGLĄDAM, BO SIĘ BOJĘ ZASNĄĆ

Pytania od Malgo:
1. wino czy wódka? WINO
2. ulubiona restauracja NIE MAM
3. ulubiony film FILMY KOLSKIEGO
4. wakacje w Polsce czy zagranicą NIEWAŻNE
5. pies czy kot? KOT
6. tort czy marchewka? MARCHEWKA
7. basen czy siłownia? BASEN
8. tenis czy piłka nożna? OGLĄDANIE TENISA :P
9. córeczka czy syn? OBOJĘTNIE
10. ulubiony serial NIE MAM
11. wieś czy miasto? PODMIEJSKIE OSIEDLE :)

Pytania od Maldito:
1. Lato czy wiosna? WIOSNA
2. Ulubiony kolor? ZIELONY
3. synek czy córka? OBOJĘTNIE
4. Ulubiona piosenka? NIE MAM
5. długie włosy czy krótkie? DŁUGIE
6. ulubiony aktor? NIE MAM
7. szpilki czy adidaski? ANI, ANI... ;)
8. sałatka czy kebab? OBECNIE SAŁATKA
9. ulubiona zabawka dziecka? NIE MAM DOŚWIADCZENIA :P
10. panna czy mężatka? MĘŻATKA
11. ulubiona książka? ZBYT WIELE, BY WYMIENIAĆ

Pytania od Mamade:
1. Ulubiona książka ZBYT WIELE, BY WYMIENIAĆ
2. Ulubiony utwór muzyczny NIE MAM
3. Film w domy czy w kinie W DOMU
4. Napoje z cukrem czy bez cukru BEZ CUKRU
5. Ulubiona kuchnia DOMOWA
6. Wino białe czy czerwone? DOBRE
7. Oglądanie TV czy długi spacer? SPACER
8. Jazda na rowerze czy jogging? ROWER
9. Góry czy morze? OBOJĘTNIE
10. Włosy długie czy krótkie? DŁUGIE
11. Strój wygodny czy elegancki? WYGODNY

Podobnie jak Brigitta, nie jestem fanem łańcuszków, a dodatkowo dopiero poznaję blogosferę "macierzyńsko-ciążową", ciężko będzie mi nominować kogoś, kto już takiej nominacji nie dostał.
Zobowiązuję się do wytypowania pięciu blogów - mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :P

Oto moje pytania:
1. Plan czy spontaniczne działanie?
2. Norwegia czy Tajlandia?
3. Książka czy kolorowy magazyn?
4. Nowoczesność czy tradycja?
5. Slow food czy fast food?
6. Rock czy pop?
7. Małżeństwo czy wolny związek?
8. Jazda szybka czy wolna?
9. Samolot czy pociąg?
10. Czarny czy biały?
11. Wróbel w garści czy gołąb na dachu? :)

Do zabawy zapraszam:

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie bajeczkidlasyneczka:) Oto moje odpowiedzi na Twoje pytania:
    1. Plan czy spontaniczne działanie? plan
    2. Norwegia czy Tajlandia? zdecydowanie Tajlandia
    3. Książka czy kolorowy magazyn? książka
    4. Nowoczesność czy tradycja? chyba mix
    5. Slow food czy fast food? slow food
    6. Rock czy pop? rock
    7. Małżeństwo czy wolny związek? małżeństwo
    8. Jazda szybka czy wolna? szybka :)
    9. Samolot czy pociąg? samolot
    10. Czarny czy biały? czarny
    11. Wróbel w garści czy gołąb na dachu? :) gołąb, choćby na czubku drzewa.
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny