Szybka decyzja



Może jestem nienormalna, może to zdecydowanie za szybko, ale tak kończy się oglądanie aukcji internetowych wózków...

Mamy brykę dla dziecięcia. Jeszcze nie znamy płci. Jeszcze jest bardzo dużo czasu. Jeszcze... Jeszcze... Po znalezieniu aukcji niedaleko nas, w cenie o niebo, niebo, niebo niższej niż standardowo, zapytałam Daniela jedynie, czy jestem wariatką, że chcę już, że kupimy już. Odpowiedź była krótka - nie wierz w zabobony. I ruszyliśmy w trasę, aby zobaczyć wózek. 

Na miejscu okazało się, że stan jest świetny, pani dokładnie opisała go w aukcji, zrobiła zdjęcia i nic nas nie zaskoczyło. Po trzech minutach= decyzja - bierzemy. Gratis dorzucono wanienkę.

Oto jesteśmy posiadaczami Bebecar Vector AT 3w1 w kolorze oliwkowym. Wózek ma wieeeelkie pompowane koła, skrętną (blokowaną) przednią oś, wielką gondolę, koszyk na zakupy zawieszony wysoko i z pojemnością do 5 kg i świetne rozwiązania mocowania elementów do stelaża. Testy z pasażerem przewidziane na wiosnę ;)

Zrobiłam "aż" jedno zdjęcie. Jednak ściąganie i nakładanie poszczególnych elementów wózka z brzuchem jest bardziej uciążliwe ;)




4 komentarze:

  1. Jak jest okazja, to grzech nie skorzystać. Ja już nabyłam łóżeczko bo, choć miejsca jeszcze na nie nie ma, to cena 55 zł mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! jak jest okazja to nie ma się co zastanawiać tylko brać ;)

    OdpowiedzUsuń

Tekst alternatywny