Pobudka o... 3 w nocy i pomysły


Zastanawiałam się ostatnio, jak to jest obudzić się w środku nocy i być wyspaną. Przeczytałam na którymś blogu, że dziewczyna w ten sposób spędza większość nocy. Że budzi się wysana i głodna. Jak to, pomyślałam - science fiction. Do tej pory budziłam się kilka razy każdej nocy z powodu bólu biodra. Teraz ból ustał i rzespałam całe trzy noce "ciągiem", a dziś... po czterech godzinach snu pobudka.

Przewracanie na bok nic nie dało. Musiałam wstać, zjeść pełnowartościowe śniadanie i zająć się swoimi sprawami. Obudził się też kot i dotrzymał mi towarzystwa. Co można robić w nocy? Poczytać najświeższą relację przyjaciół opowiadającą o ich wyprawie do Nowej Zelandii (tu), poszperać na pinterest, szukając inspiracji dla dzieciątka (tzn. co uszyć, aby było ładne), przejrzeć tkaniny i szykować się do szycia, gdy tylko małżonek się obudzi :)


Co będę na pewno szyć?

1. Huśtające się ptaszki na patyku - zabawkę nad łóżeczko uszytą lub origami
    (te ogólnodostępne są jakieś takieś...)






2. Śliniaki i ręczniczki multikolorowe





3. Kocyk do fotelika i spacerówki (dostałam mięciutki, ale niezbyt ciekawy - muszę przerobić)





4. Zasłonkę do łóżeczka (tzw. spódniczkę")





5. Maskotki i zabawki





6. Przewijak "turystyczny"





7. Owijaczek (jeśli starczy chęci, materiałów i... umiejętności)





8. Kocyk z szydełkowych kwadratów (nie jest to szycie, ale też rękodzieło, poniżej rozpoczęty kocyk) ;)





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym dziecku poszaleję, a co ;) Potem pewnie nie będę miała do tego ani głowy, ani czasu.

      Usuń
  2. no to chyba musisz brac sie do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam tylko na przyszłotygodniowe badanie - żeby wiedzieć, dla kogo szyję ;)

      Usuń
    2. Eeee tam, ja najbardziej lubię wzory takie... hmm... unisex? ;) Zresztą te wzory, które tu pokazałaś to wg mnie dla dziecka płci dowolnej są raczej :]

      Usuń
    3. Zgadzam się :) ale aplikacje mogę już robić dziewczyńskie lub nie (np. czacha dla chłopaka :P)

      Usuń
  3. Moja Młoda by się z czachy ucieszyła :D

    Swoją drogą... muszę poszukać kogoś, kto nauczy mnie robić na szydełku, hm hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym szydełkiem to jest tak... Uparłam się, że się nauczę najprostszych ściegów i... na podstawie filmów na youtube i blogów udało się - kocyk powstaje (choć w tym tempie, się nie uda do kwietnia tego wydziergać, mama chyba pomoże :P).

      Usuń

Tekst alternatywny